Birthday,Thanksgiving and lots of fun - Reisverslag uit Randolph, Verenigde Staten van Emma Os - WaarBenJij.nu Birthday,Thanksgiving and lots of fun - Reisverslag uit Randolph, Verenigde Staten van Emma Os - WaarBenJij.nu

Birthday,Thanksgiving and lots of fun

Blijf op de hoogte en volg Emma

12 December 2012 | Verenigde Staten, Randolph

Hi Everyone :-)


Het werd weer eens tijd om iets van me te laten horen!!
OMG wat vliegt de tijd...het is alweer 12 december!
En nog steeds heb ik het onwijs naar mijn zin hier, al moet ik zeggen dat het verlangen naar familie en vrienden wel groot is! Vooral omdat het nu bijna kerst en oud en nieuw is, is het gemis nog een beetje erger dan normaal. Mijn lieve zus heeft me een kraskalender gestuwd, dus mocht ik de 100.000 winnen haha dan zien jullie me misschien wel ff voor een weekend :-) oeh dat klinkt ontzettend decadent.

November is natuurlijk ook mijn verjaardags maand. En zoals jullie weten ben ik niet de enigste die jarig is op 21 November. Op dinsdag 20 november 6.00 pm mijn tijd heb ik kort met Sophie gefacetimed om haar te feliciteren, wow dat was echt raar haha. tijdens het eten stroomde de nodige felicitaties binnen op facebook, erg leuk :-)
De volgende ochtend kreeg ik beneden in de keuken een dikke knuffel van mn hostparents en van de kids ook. Bekah wilde gelijk al mn cadeau geven, maar moest wachten tot 's avonds. Ik had een heerlijk chille dag, jon ging 's ochtends naar school omdat er een special senior day was (opa en oma mochten mee naar school) dus was ik de ochtend vrij. Greg was thuis zodat hij kon koken voor Thanksgiving aangezien dat de volgende dag was. Ik ben 's ochtends naar kohls en starbucks gegaan met jennifer en toen ik thuis was heb ik met papa en sophie gefacetimed en daarna met mama en feijke. "s avonds zijn we uiteten gegaan...en ik mocht kiezen waar :-) dus zijn we naar Applebees geweest. Een super amerikaans restaurant! Daar kreeg ik een super leuke kaart, een wikkel armbandje met mn naam erop (zo lief) en een paar Uggs waar ik echt super blij mee ben :-) echt zo ontzettend lief van ze.
' s avonds ben ik nog wat gaan drinken met Lia, maar was eigenlijk niks aan dus ben vroeg naar huis gegaan.

Donderdag was het dan thanksgiving. Het feest van de kalkoen. Ook wij aten kalkoen, maar niet een hele uit de oven...hij was al in stukken gesneden voor hij de oven in ging :-) ik moest om 9 uur beneden zijn, toen begon ook de grote parade op tv. Deze parade wordt in New York gehouden en door het warenhuis Macy's gesponsord veel heb ik er niet van gezien, want ik heb met de kids hun kamers opgeruimd. Er zouden in totaal 23 mensen komen dus je zult wel begrijpen dat er super veel eten was. Ook was jennifer er omdat haar hostfamilie niet thuis was...was voor mij ook gezellig. Na het dinner ben ik met Jill (hostmom), Dawn (jackies hostmom), Jackie en jennifer naar Walmart gegaan want daar begonnen de black friday deals al vroeg :-).
Voor de gene die niet weten wat black friday is: Overal is grote uitverkoop van kleding winkel tot speelgoed winkel en van bouwmarkt tot warenhuis. Bij walmart hadden ze een goed tv deal, 32 inch voor $120,- en Ipads voor 400 + een waardebon terpaarde van 75 dollar. terwijl jill in rij stond zijn jennifer en ik gaan rond kijken, en ondertussen stond jackie in de rij voor een ipad. Nadat wij uitgekeken waren zijn wij voor jill in de rij gaan staan zodat zij rond kon kijken. De dvd's waren echt super goedkoop...erg jammer dat ik er niks aan heb anders had ik wel even wat ingeslagen. om 10 uur werden dan eindelijk de tv's uitgedeeld. Het was wel goed geregeld want alleen de mensen met een nummer kregen een tv. rond kwart over 11 was alles afgerekend en zijn Jennifer en ik naar haar huis gegaan om even wat te drinken en schoenen te wisselen. mijn hostmom en dawn zijn naar toys-r-us gegaan en wij rond 1 uur naar de mall. Bij de mall aangekomen was t echt super druk op de parkeerplaats...heb ook nog nooit zo ver van de ingang gestaan haha. ben een echte amerikaan geworden, doe het liefst alles met de auto. haha, maar mis mijn fiets wel hoor! In de mall viel het wel een beetje tegen qua deals, maar heb uiteindelijk een mascara set van Clinique gekocht waar ik echt super blij mee ben. Ik was om 3 uur 's nachts thuis en helemaal kapot.

1 december mocht ik mijn verjaardag vieren voor de meiden met wie ik hier veel optrek. M'n hostparents hadden italiaans eten besteld....ik heb echt een super gezellige avond gehad :-)

Afgelopen zondag ben ik met Jennifer en Marnie naar New york gegaan om de boom te zien op rockefeller plaza we zijn pas rond 5 uur er heen gegaan omdat t dan donker zou zijn zodat t nog mooier was. Helaas was het slecht weer, maar heb dan weer wel een I love NY paraplu gescoord en t was nog een goeie deal ook, voor $8,- was ie voor mij :-) op time square kost die $17,95 haha. Maar goed, we zijn weer naar seacaucus gereden en vanuit daar de trein genomen naar pennstation daar hebben we de metro genomen naar Tribecca en daar hebben we eerst ff wat rond gelopen, na een lunch bij een leuke ierse pub, hebben we de metro naar Grand Central station genomen. Hier heb je een soort van fluisterboog echt super cool, als je schuin tegen over elkaar gaat staan dan en omhoog fluistert kan de persoon schuin tegenover je het horen. echt super grappig.
Na een korte stop op time square was het dan eindelijk donker en tijd om naar de boom te gaan. Wat was die gaaf :-) aankomende zaterdag ga ik weer.

Ik ga nu stoppen ga straks uit eten met de meiden

XOXO Emma

  • 13 December 2012 - 08:28

    Sophie:

    Dag lieverd! Ik ben natuurlijk van het meeste van dit verhaal al op de hoogte, maar het blijft leuk om te lezen! Ik hoop dat je ook een beetje kerst kunt vieren met je vriendinnetjes en maak er maar een knal begin van 2013 van!

    KUS ZUS

  • 13 December 2012 - 08:34

    Aimée:

    Emma! Wat een leuke verhalen! Heel leuk om te lezen dat je het zo naar je zin hebt :) Het klinkt ook wel allemaal heel gaaf zeg! Heeel veel plezier nog, natuurlijk vooral met de feestdagen!
    Proost, op een mooi 2013 alvast!

  • 13 December 2012 - 10:59

    Leo:

    Mooi verhaal weer schat, ben blij dat je zo geniet!
    Kan niet wachten tot dat het febr is.
    Xxx

  • 14 December 2012 - 01:55

    Fie:

    ohhh leuk om te lezen. snel weer facetime :) vannacht nachtdienst dus kunnen lekker whatsappen kuss<3 loveyou

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Emma

Ik werk als au pair in Amerika voor een jaar!

Actief sinds 30 Sept. 2011
Verslag gelezen: 596
Totaal aantal bezoekers 20562

Voorgaande reizen:

21 Mei 2012 - 21 Juni 2013

Au pair met Activity International

Landen bezocht: