Go devils and storm Nemo - Reisverslag uit Randolph, Verenigde Staten van Emma Os - WaarBenJij.nu Go devils and storm Nemo - Reisverslag uit Randolph, Verenigde Staten van Emma Os - WaarBenJij.nu

Go devils and storm Nemo

Blijf op de hoogte en volg Emma

12 Februari 2013 | Verenigde Staten, Randolph

Hiii!!

Here I am, with a new story!
Februari alweer! Wat vliegt de tijd, ja echt hoor want over 2,5 maand kom ik alweer naar huis. Ik heb vandaag m'n vlucht aangevraagd. Ik ga iets eerder dan gepland tenminste dat hoop ik als au pair in america het goed keurt. Ik kom 1 mei al terug jeeeej :-)
mijn hostfamily gaat namelijk 6 mei op vakantie dus zullen ze weg zijn op de datum dat ik eigenlijk zou vertrekken. Ik ga dus nog maar ff genieten van Amerika!! En dat doe ik want ik ben ander halve week geleden door m'n hostparents meegenomen naar een ijshockey game van de NJ Devils tegen de NY Islanders. Wow dit was zo ontzettend tof! de sfeer was zo gaaf, heb een filmpje gemaakt nadat de Devils hadden gescoord, ik zal het er ff opzetten :-) Helaas hadden ze verloren maar dat was niet zo erg. Ik hoop echt dat we nog een keer gaan haha :-)

T weekend daarna stond bol met activiteiten. Het was Groundhog day en ook Jennifers laatste weekend. Maar eerst ff Groundhog day. Groundhog day draait om een soort van bever die uit z'n winterslaap ontwaakt. Als de groundhog zijn schaduw ziet zal het nog 6 weken langer winter blijven, ziet hij z'n schaduw niet, dan staat de lente voor de deur. Ze maken er een heel ding van op NBC op tv voor de kinderen, heb er niks van gezien want was niet thuis maar de groundhog zag zijn schaduw niet dus de lente zou voor de deur staan....nou mooi niet hoor want afgelopen vrijdag was er toch echt een blizzard.

Zaterdag ochtend wilde ik naar de mall gaan om een cadeau voor Joel te kopen en een afscheid cadeau en laat jennifer me nou net gesmst hebben hoe laat ik naar de mall ging haha. Ik heb haar maar gezegd dat ik eerst ff iets voor mezelf moest doen haha maar dat ze dan wel later kon komen haha. Ik ben die dag ook nog naar de kapper geweest. 's avonds zijn we gaan bowlen met alle au pairs voor jennifers afscheid en voor het verwelkomen van de nieuwe au pair was erg gezellig ben natuurlijk als laatste geëindigd want ik kan echt niet bowlen haha. Na het bowlen zijn we nog gaan eten bij Applebees en hebben we haar een bedeltje in de vorm van 2 hartjes en daar hadden we "Best of luck" laten in graveren. Ze was er erg blij mee :-).
Toen ik naar huis reed was t super glad want het had weer gesneeuwd.

Zondag hadden jennifer en ik afgesproken om met twee andere Nederlandse meiden te gaan eten. We hadden afgesproken bij de Cheesecake factory, hebben echt super veel gelachen. Was wel fijn om weer ff Nederlands te kunnen praten :-)

En dan afgelopen weekend kon ik weer lekker een weekend naar NY :-) ik hou echt van deze stad. Alleen was ik even bang dat Nemo roet in t eten zou gooien, maar greg en jill zeiden dat ik me geen zorgen moest maken, de treinen zouden gewoon rijden. Om 11.07 zat ik in de trein en om 13.00 was ik bij de starbucks waar anne op me zat te wachten. We hebben echt leuke dingen gedaan! Zo hebben we vrijdag gewinkeld en zijn we naar t Moma (museum of modern art) geweest t was gratis, opzicht was t wel leuk alleen hadden we t een beetje anders verwacht. We hadden om half 10 een reservering staan in een duur restaurant want het was restaurant week, ('s middags hadden we problemen gehad met de wc op de kamer en ze zouden er naar kijken) toen we dus terug kwamen om ons om te kleden was er nog steeds niks aan gedaan. Ze konden het niet fixen dus gingen we naar een andere kamer, was voor anne in middels al de tweede keer. We hadden dus maar t restaurant afgebeld.
De volgende ochtend hebben we de metro naar de chelsea market gepakt, ik was hier al eerder geweest maar t is super leuk dus vond het niet erg om nog een keer te gaan :-) ze hebben er leuke bakkerijtjes en winkeltjes. Na de highline zijn we naar DSW geweest. Dit is een schoenen outlet dus walhalla :-)!! Ik heb een paar sneakers gekocht omdat m'n voeten inmiddels nat waren. M'n uggs waren lek, was zo blij dat ik mn oude aan had. Omdat ik maar ik ook nog andere dingen wilde doen heb ik t bij 1 paar gelaten, maar anders had ik meer gehaald haha. Nu ik weer droge voeten had konden we verder naar top of the rock :-) Na t mooie uitzicht werd er weer een klein ander half uurtje geshopt haha ik had een rokje en een shirtje gescoord, maar ben er toch nite zo blij mee dus ga het maar ff terug bergen. Vandaag was het ook nog pay what you wish day voor het Gugenheim dus hadden we de metro genomen. Eenmaal binnen bleek er verbouwd te worden dus was er niet heel veel te zien. Echt jammer, eigenlijk mochten we geen foto's maken maar hebben we toch stiekem gedaan haha.
De laatste dag hebben we de brooklyn bridge gedaan, die had ik van de zomer willen doen met sophie maar toen was t zo druk dat we weer waren omgekeerd . Nu was t minder druk dus zijn we naar t eerste uitzicht punt gelopen. Om 4 uur heb ik de trein gepakt en is anne verder ny in gegaan omdat ze pas vandaag zou terug vliegen vanwege de sneeuw.
Ik heb echt een super weekend gehad en t was heel fijn om weer een bekend gezicht te zien!

Ik ga nog ff 90210 kijken en dan lekker slapen! Morgen weer een drukke dag.
Tot snel!!!
XOXO
EMMA


  • 12 Februari 2013 - 10:06

    SOphie:

    OHHHH 1 mei: 78 dagen :)

  • 13 Februari 2013 - 23:52

    Andere Sophie:

    Counting the days! Geniet nog maar lekker van alles en iedereen! Big kiss!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Emma

Ik werk als au pair in Amerika voor een jaar!

Actief sinds 30 Sept. 2011
Verslag gelezen: 3683
Totaal aantal bezoekers 20566

Voorgaande reizen:

21 Mei 2012 - 21 Juni 2013

Au pair met Activity International

Landen bezocht: