A match it is :-) - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Emma Os - WaarBenJij.nu A match it is :-) - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Emma Os - WaarBenJij.nu

A match it is :-)

Door: Emma

Blijf op de hoogte en volg Emma

05 Februari 2012 | Nederland, Amsterdam

Hi everyone!
Ik had beloofd om jullie op de hoogte te houden van mijn vorderingen van mijn american dream!
Zoals ik in mijn vorige blog al schreef was ik druk aan het mailen met verschillende gezinnen, de een leuker als het ander ;-) wat als gevolg had dat ik elke dag 100.000 keer per dag op mijn mail keek, ook op de meest onmogelijke tijdstippen haha :)

Ongeveer een week geleden kreeg ik een mail van een gezin uit new jersey van een gezin dat in de plaats Randolph woont. De mail was zo ontzettend spontaan en lief en heb vorige week zaterdag en zondag met ze geskypt wat super leuk was! Ook gingen er de rest van de week verschillende mails heen en weer. Gister had ik weer een skype afspraak en had me terug getrokken zodat mn zus en Sophie lekker gewoon hun ding konden doen. Na een tijdje over koetjes en kalfjes gepraat te hebben kwam eindelijk de grote vraag! “Emma we would love to have you as our au pair. En ik was zooooooo blij. Toen ik klaar was met skypen trok ik de slaapkamerdeur open en zag ik de grote ogen van m’n zus en Sophie en heb ik even een dansje gedaan haha en ’s avonds natuurlijk ff een flesje prosecco open getrokken om dit goede nieuws te vieren.

Het gezin waar ik dus naar toe gaat woont in Randolph, en ligt ongeveer 3 kwartier van New York af, super leuk, zal dus nog veel naar die stad gaan! Love it!
Het gezin bestaat uit moeder Jill, vader Greg , Joel (bijna 7), Jonathan (5) en Rebekah (3). Het is een super leuk gezin en hoop echt dat ik een top jaar ga krijgen.

Ik vertrek 21 mei met het vliegtuig naar New York om een 4 daagse oriëntatie training te volgen. Tijdens deze oriëntatie komen alle au pairs van over de hele wereld bij elkaar en leren we van alles over de Amerikaanse cultuur, krijgen we EHBO, en leren we wat we vooral niet mogen doen. Na de oriëntatie zal ik opgehaald worden door m’n hostmom en de kinderen en kan mijn avontuur daar gaan beginnen.

Maaaaar, eerst heb ik nog 3.5 maand om alles te regelen, moet namelijk nog een visum aanvragen, een goede koffer ergens op de kop tikken en er moet natuurlijk ook nog gewerkt worden zodat ik nog wat geld heb om de eerste weken door te komen! En natuurlijk nog genieten van iedereen om me heen!

Jullie horen snel weer van me!
XOXO
Emma

  • 05 Februari 2012 - 21:24

    Sophie R:

    Oeh! Zo ontzettend spannend en leuk! Binnenkort al naar tickets kijken want ik kom in augustus! KUSSS

  • 05 Februari 2012 - 21:44

    Emma Van Os:

    Jaah jeej fie heb er zo'n zin in!!! <3

  • 13 Februari 2012 - 11:27

    Michelle Hollander:

    Ow Em,
    Wat heerlijk dapper van je!
    Kan niet wachten om van je verhalen te gaan genieten,
    Succes alvast met alles lieverd.

    Xxx Michelle

  • 24 Februari 2012 - 17:29

    Jennifer:

    Hoi Emma,

    Ik Ben ook een au pair in New jersey randolph. En het Gezin waar je mee gematched heb zijn vrienden van mijn gezin. Ook ken ik de houdige au pair. Wat leuk om een Nederlandse au pair in de buurt te hebben.. we zitten ongeveer 5 á 10 minutjes van elkaar af ( auto afstand he :P ).. ik ben hier nu bijna een maand en het bevalt me prima! genoeg te doen en te ontdekken!.. als je met me wilt mailen hier heb je mijn e-mail adres: jennifer_hoovenstat@hotmail.com & je kunt me ook opzoeken via facebook..

    groetjes Jennifer!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Emma

Ik werk als au pair in Amerika voor een jaar!

Actief sinds 30 Sept. 2011
Verslag gelezen: 264
Totaal aantal bezoekers 20580

Voorgaande reizen:

21 Mei 2012 - 21 Juni 2013

Au pair met Activity International

Landen bezocht: