Een korte update - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Emma Os - WaarBenJij.nu Een korte update - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Emma Os - WaarBenJij.nu

Een korte update

Door: Emma

Blijf op de hoogte en volg Emma

14 Maart 2012 | Nederland, Amsterdam

Hi!!

Even een korte update zoals de titel al zegt! Ik heb inmiddels de papieren voor het aanvragen van mijn visum ontvangen dus het begint allemaal steeds echter te worden! Morgen ga ik pasfoto's laten maken voor m'n visum en er eens voor zitten om al die papieren goed in te vullen, heb gehoord dat het aardig wat werk is! Zodra ik dit heb gedaan kan ik een afspraak maken met de Amerikaanse ambassade wat alleen € 15,- kost :s.

Ik heb ongeveer 2 weken geleden mijn ontslag ingediend en zal 25 april uit dienst zijn, ik weet nog niet precies wanneer mijn laatste dag zal zijn. Hierna heb ik nog ongeveer 4 weken om me voor te bereiden maar dat moet helemaal goed komen.

Verder heb ik nu ook contact met twee Nederlandse meisjes (Jennifer en Danique) die bij mij in de buurt wonen. super fijn om straks toch nog af en toe lekker Nederlands te kunnen kletsten.

Ik heb er super veel zin in en kan haast niet wachten, maar ik geniet nu nog met volle teugen van mn lieve familie en vriendinnetjes! Want ik ga jullie natuurlijk super erg missen!!

We keep in touch!
XOXO Emma

  • 15 Maart 2012 - 06:21

    Papa:

    Nou, ga er maar eens goed voor zitten!!! Als je hulp nodig hebt, bel me maar. Kus Papa

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Emma

Ik werk als au pair in Amerika voor een jaar!

Actief sinds 30 Sept. 2011
Verslag gelezen: 231
Totaal aantal bezoekers 20575

Voorgaande reizen:

21 Mei 2012 - 21 Juni 2013

Au pair met Activity International

Landen bezocht: