Laatste berichtje uit Nederland - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Emma Os - WaarBenJij.nu Laatste berichtje uit Nederland - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Emma Os - WaarBenJij.nu

Laatste berichtje uit Nederland

Door: Emma

Blijf op de hoogte en volg Emma

17 Mei 2012 | Nederland, Amsterdam

Aanstaande maandag is het dan eindelijk zo ver!!
De tijd vliegt echt voorbij, niet te geloven. Ik was er al voor gewaarschuwd, maar dacht ja ja het duurt nog super lang voor ik echt vertrek.
Ik moet om 06.15 inchecken op Schiphol en zal om 09.15 de lucht in gaan. Toch heb ik deze week niet stil gezeten en nog de nodige dingen moeten regelen.

Afgelopen weekend heb ik mijn afscheidsfeestje gehad voor familie en vrienden. Heb echt een avond gehad om nooit te vergeten :-) Ook super leuke cadeau's gehad!!

Deze week heeft de wasmachine over uren gedraaid en ben ik druk bezig geweest met de laatste dingen aanschaffen zoals cadeau's voor mijn gast gezin en nog wat kleding en dat soort dingen. Ook heb ik een hele mooie koffer waar alles goed in past! (zelfs Sophie) hahaha.
Ook heb ik nog een nieuwe laptop aangeschaft want ja ik wil toch ook goed contact kunnen houden met jullie allemaal via skype, deze blog en facebook!

Maar ik ben nog niet weg en ga dit weekend dan ook extra genieten!!
En hier laat ik het dan ook bij en beloof dat als ik ben aangekomen in het hotel in New york weer een blog zal plaatsen over de oriëntatie!!

XOXO
Emma

  • 17 Mei 2012 - 21:04

    Fie:

    loveyoulongtime! we gaan er en prachtig laatste weeekend van maken

  • 17 Mei 2012 - 21:06

    Buddy:

    Ja en ik kom ook nog even een drankje doen in de stad!
    en wie weet zit ik voor mijn werk nog wel een x in de buurt :-)

    X Buddy

  • 17 Mei 2012 - 21:09

    Emma Van Os:

    Ahh tuurlijk gaan er er een prachtig weekend van maken!! love you too lieve fie!!
    En buddy gezellie dat je ook komt!!

  • 17 Mei 2012 - 21:14

    Leoo:

    Jeeeehh nog even genieten van je laatste weekend hier! <3

  • 17 Mei 2012 - 23:29

    Papa:

    Hoi lieverd,

    We gaan er zeker nog van genieten dit weekend en maandag kom ik je uitzwaaien. Daarna is er alleen nog maar scype!! Dikke kus en veel plezier. Love you.

    Papa

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Emma

Ik werk als au pair in Amerika voor een jaar!

Actief sinds 30 Sept. 2011
Verslag gelezen: 239
Totaal aantal bezoekers 20572

Voorgaande reizen:

21 Mei 2012 - 21 Juni 2013

Au pair met Activity International

Landen bezocht: