Eerste week in Amerika - Reisverslag uit Randolph, Verenigde Staten van Emma Os - WaarBenJij.nu Eerste week in Amerika - Reisverslag uit Randolph, Verenigde Staten van Emma Os - WaarBenJij.nu

Eerste week in Amerika

Door: Emma

Blijf op de hoogte en volg Emma

30 Mei 2012 | Verenigde Staten, Randolph

De tijd gaat zo ontzettend snel! Morgen ben ik alweer een week bij mijn host family! Maar ik zal even vertellen vanaf het begin!

Donderdag rond 2 uur was mijn host family al in het hotel om mij op te halen. Ze stonden daar met een grote tekening met Welcome Emma en hadden ballonen bij zich echt super lief!

Na een rit van ongeveer een uur waren we dan eindelijk thuis! T is echt een super mooi huis in een hele groene omgeving. Bij binnenkomst kreeg ik meteen een rondleiding door het huis. Ik heb een een grote mooie kamer met super veel kast ruimte :-) en een super fijn bed!!
Na dat ik m'n spullen op m'n kamer had gezet moesten Jon en Rebekah naar karate, is zo schattig om te zien en jon vind t super leuk, Rebekah niet altijd jammer genoeg. Na karate zijn we uiteten gegaan en maakte ik kennis met de mega porties die je hier krijgt haha. Toen we weer thuis waren heb ik de cadeau's uitgedeeld waar iedereen super blij mee was. 's avonds zijn Kristina (de aupair die bijna vertrekt) en ik koffie gaan drinken bij Starbucks met wat andere meiden.

Vrijdag mocht ik zo lang uitslapen als ik wilde, maar natuurlijk was ik alweer vroeg wakker. Ik ben toen ook maar opgestaan en gewoon mee gegaan om Jonathan en Rebekah naar school te brengen, Joel was vandaag vrij dus die bleef gezellig bij ons. Terwijl de kids op school waren zijn we naar een party store gegaan om spullen te gaan kopen voor het feest wat we zondag zouden hebben. OMG ik heb nog nooit zoiets gezien. onze feestwinkels in Nederland zijn echt een lachertje vergeleken bij dit. Na de party store zijn we boodschappen gaan doen en daarna was het alweer tijd om de kids op te halen. 's avonds zijn we gaan bowlen met alle au pairs hier uit de buurt. Was super leuk alleen ik bakte er natuurlijk niks van haha.

Zaterdag zijn we met de familie inclusief mimi en Harry (moeder van m'n hostdad en haar man) naar NYC geweest. Het was namelijk memoriaal weekend en omdat mijn hostdad voor het ministerie van defensie werkt had hij gratis tickets voor een navyschip wat in de haven lag. Wat was dat schip groot, op het bovenste dek stonden helikopters en een straaljager, de kinderen konden er ook in super leuk, heb erg leuke foto's kunnen maken. Rond drie uur waren we weer thuis was wel fijn want ik voelde me niet helemaal top haha kwam door hoest tabletten waar ik niet helemaal tegen kon, neem ze dus maar niet meer. Thuis hebben we al een groot deel voorbereid voor het feest en na het eten zijn Kristina, Ruth en ik naar de film what to expect when your expecting. Super leuk maar was kapot toen ik thuis kwam.

Zondag was dan eindelijk de dag van het feest. Kristina en ik hebben de hele dag geholpen met dingen klaar zetten en voorbereiden voor het feest en om half 5 kwamen de eerste mensen. Het was echt super leuk en er waren echt zo veel mensen Echt super lief van Jill en Greg om dit te doen voor Kristina en mij!

Maandag was iedereen nog een dag vrij omdat het memoriaal day was. ( Deze dag worden alle soldaten herdacht die zijn omgekomen bij oorlogen en de soldaten die nu op uitzending zijn daar wordt natuurlijk ook aan gedacht.) We waren uitgenodigd bij vrienden om te komen bbqen. Het was echt super heet vandaag. Ze hadden een opblaasbare waterglijbaan voor de kids in de tuin staan en wij hebben een beetje afgewisseld met binnen en buiten want het was echt te warm. 's avonds gingen we uiteten met Gma en Pa en Pa ( vader en moeder van Jill en haar opa) ik had niet heel veel honger omdat we 's middags ook al die bbq hadden gehad dus heb niet echt veel gegeten

Dinsdag en vandaag waren m'n eerste echte werkdagen. Omdat Kristina er nog is kan ik nog veel van haar afkijken en doen we veel dingen samen. Gelukkig luisteren de kinderen wel naar mij als ik ze iets vraag. Morgen ga ik samen met Jill rijden zodat ik aan de auto kan wennen en vanaf daarna zal ik de kinderen gaan rijden, Kristina zal volgende week woensdag vertrekken en dan sta ik er alleen voor. Ik vind het wel fijn als ik straks als ik alleen ben al is Kristina echt een hele leuke meid en laat ze me veel doen en voel ik me ook echt welkom. Ik kan me voorstellen dat het voor haar erg moeilijk is om van deze fijne en lieve familie afscheid te moeten nemen.

Ik ga nog even tv kijken en dan lekker slapen want morgen gaat de wekker weer om 06.30!
Hoe erg ik het ook naar m'n zin heb, ik mis jullie wel!!

Mocht je niks te doen hebben laat t me weten misschien kunnen we dan skypen!

Dikke kus
XOXO,
Emma

  • 31 Mei 2012 - 06:53

    Fie:

    Leuk om je avonturen te lezen! Je gaat een fantastische tijd tegemoet :) KUS

  • 31 Mei 2012 - 10:47

    Taat:

    Hi Em!!
    Klinkt inderdaad als een goede eerste week! Wat leuk dat de familie je overal bij betrekt! En dus al naar NYC geweest... Nice!! Chuck al gespot? haha!
    Geniet er van!

    Kus

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Emma

Ik werk als au pair in Amerika voor een jaar!

Actief sinds 30 Sept. 2011
Verslag gelezen: 317
Totaal aantal bezoekers 20578

Voorgaande reizen:

21 Mei 2012 - 21 Juni 2013

Au pair met Activity International

Landen bezocht: