Yale, IJshockey & boys scout of America - Reisverslag uit Randolph, Verenigde Staten van Emma Os - WaarBenJij.nu Yale, IJshockey & boys scout of America - Reisverslag uit Randolph, Verenigde Staten van Emma Os - WaarBenJij.nu

Yale, IJshockey & boys scout of America

Door: Emma

Blijf op de hoogte en volg Emma

14 Juli 2012 | Verenigde Staten, Randolph

Lieve Allemaal,

Hier ben ik weer zoals beloofd (en op tijd) met een nieuw verslag.
Ik heb het nog steeds naar m'n zin hier en doe allemaal leuke dingen.

Vorige week zondag ben ik met Danique, Angelique, Claire en Jennifer naar De universiteit Yale gegaan. Dit is een van de beroemde IVY League universiteiten van Amerika. De IVY League is een sportcompetitie en zoals iedereen wel weet is sport in Amerika een BIG THING. Een paar andere IVY League universiteiten zijn: Harvard, Princeton, Brown , Columbia en nog een paar andere. Het ligt dan ook zeker nog in de planning om naar Princeton, Columbia en Harvard te gaan :-).
Maar goed ik begin weer af te wijken dus terug naar het verhaal.
In de ochtend heb ik iedereen opgehaald, ik was zo blij dat ik de auto mocht meenemen zodat we in ieder geval airco hadden want dat is toch wel heel fijn als je twee uur moet rijden en het is super heet buiten! Na ongeveer 2 uur rijden kwamen we aan in New Hope Conneticut. Voor ons Nederlanders een lange rit, maar voor mensen uit new jersey een klein ritje.

De Universiteit Yale is niet 1 groot complex zoals de meeste universiteiten, maar verspreid over de hele stad. Uiteindelijk zijn we in het visitorcenter terecht gekomen en er bleek een tour te zijn van ongeveer een uur. Dit hebben we ook gedaan en die jongen deed het heel erg enthousiast en leuk dat ik het gevoel kreeg; wow ik zou hier best willen studeren. Nou weet ik dat je $50.000 mag neer leggen per jaar om hier te kunnen studeren. Al vertelde die jongen dat als ze je willen hebben op die uni ze er alles aan doen om jou daar te houden en je dus tegemoet komen in het college geld.
Natuurlijk heb ik in de boekenwinkel een een shirtje gescoord van Yale :-) toch weer een leuk aandenken aan een leuke dag. Rond een uur of half 5 zijn we weer terug gereden naar New Jersey en heb ik alle meiden thuis afgezet zodat iedereen zich om kon kleden voor Danique's birthday dinner.

Maandag was een drukke dag want mn hostdad was vertrokken voor business trip. Joel moest naar kamp en Jonathan had vandaag voor het eerst zijn ijshockey clinic. Het was een best grote groep kinderen van 6 t/m 8 dus jon was de jongste. Die kids schaatsen mij eruit kan ik je vertellen haha.
Jon heeft super veel geleerd en is echt zoveeeeel beter geworden in schaatsen in een week, ben echt super trots op hem en hij ziet er super cute uit in z'n outfit.

Donderdag avond ben ik met Jill, Joel en Bekah naar het kamp geweest van Joel. Ze doen elke donderdag avond een kampvuur voor alle ouders en kids. Er worden sketches gedaan en er worden trofeeën uitgereikt. De meeste sketches zijn super leuk en grappig en de kids genieten er echt van. Vond het ook super leuk dat mn hostmom me mee vroeg.

Dit weekend ben ik alleen thuis en kan ik dus ff lekker rustig aan doen. Gister ben ik uitgeweest was erg gezellig, maar toch niet zoals ik normaal gewend ben. Ook was het super heet en was ook wel echt blij dat ze om 1.30 sluiten.

nou dit was mijn week, volgende keer ben ik er weer met een nieuw verhaald
foto's komen er vanmiddag of vanavond op.

XOXO

Emma








  • 15 Juli 2012 - 05:40

    Hoi Lieverd,:

    Wat een leuk verslag weer. Mooie foto's!! Dikke kus. Papa

  • 16 Juli 2012 - 12:04

    Fem:

    Hi Meis!
    Wat een leuke verslagen.... goed om te lezen dat je het zo naar je zin hebt!
    En al zoveel gezien...haha!
    Tot snel op skype!
    Liefs Fem

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Emma

Ik werk als au pair in Amerika voor een jaar!

Actief sinds 30 Sept. 2011
Verslag gelezen: 339
Totaal aantal bezoekers 20574

Voorgaande reizen:

21 Mei 2012 - 21 Juni 2013

Au pair met Activity International

Landen bezocht: